Leírás és Paraméterek
Hogyan működik a sörelőfizetés?
Sörelőfizetés szolgáltatásunk minden más rendszeres előfizetési szolgáltatáshoz hasonlóan működik, az alábbi lépésekkel:
1. lépés: Előfizethető termék kiválasztása. Kínálatunkban egyértelműen látszik - akár a termék neve alapján - hogy előfizethető-e.
2. lépés: Előfizetési intervallum kiválasztása: 30 naponta
3. lépés: Termék kosárba helyezése
4. lépés: Amennyiben nem regisztrálva vásárolsz, lépj be vagy nyiss egyszerűen egy felhasználói fiókot. Az előfizetés csak felhasználói fiókkal működik.
5. lépés: A termékelőfizetés csak GLS automatába történő szállítással és kizárólag kártyaregisztrációs fizetéssel működik.
6. lépés: Fizesd ki a terméket. A kártyaelfogadó automatikusan menti a kártyaadataidat, amire automatikusan terhelnek majd az előfizetés következő esedékességekor.
Kártyádról, az általad megadott előfizetési intervallum alapján (30 naponta) a termék vételára automatikusan levonásra kerül.
Pl. Ha az "Best of Horizont 12" csomagot választottad, 30 napos előfizetési intervalummal (gyakorisággal), GLS csomagautomatába szállítva, akkor 30 naponta a termék vételára beterhelésre kerül a kártyádon.
Az előfizetett csomagot mindaddig szállítjuk, amíg az előfizetést le nem mondod.
Az előfizetés bármikor, díjmentesen lemondható a Fiókód Előfizetéseim menüpont alatt.
Mit kapok, ha klubtag vagyok?
- Havonta automatikusan kapom a kiválasztott sörcsomagot
- Elsőként értesülök az újonnan megjelenő tételekről
- Állandó 5% kedvezményem van a webshopban minden termékre (kivéve akciós termékek)
- Egyes termékeket még nagyobb kedvezménnyel tudom megvásárolni, mint a klubtagsággal járó alapkedvezmény
- Exkluzív termékekhez és kiegészítők közül válogathatok, amelyek csak klubtagok számára érhetők el
- Exkluzív információkról, kulisszatitkokról és sztorikról értesülök
- Zártkörű klubeseményeken vehetek részt