GYIK
Kiszállítás és csomagfeladás az ünnepek alatt:
December 19. 16 óráig leadott webshop rendelésed, másnap (dec 20.) adjuk át a GLS futárszolgálatnak. Amennyiben tartják a 24 órás kiszállítási rendjüket, csomagod még karácsony előtt megérkezik.
December 22.-én adjuk át idén utoljára a webshop rendelésed a GLS futárszolgálatnak, de a csomag várhatóan csak a két ünnep között kerül kiszállításra.
A következő csomagátadási időpont a GLS futárszolgálatnak 2024. január 4. (csütörtök).
Személyes átvétel a főzdében 2023. december 27. és január 3. között szünetel.
Szeretnék rendelni, szállítotok ki hozzám is?
Ha munkanapon déli 12 óráig leadod rendelésed a webshopban, a szállítócég törekszik arra, hogy csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerüljön, akár házhozszállítást, csomagpontra vagy csomagautomatába történő szállítást kértél.
Szállítócégünk a GLS, aki több, mint 1000 csomagautomatával és csomagponttal rendelkezik, így biztosan megtalálod a hozzád legközelebb esőt.
Van ingyenes szállításotok bizonyos érték felett?
Amennyiben 20.000 Ft érték felett rendelsz, a szállítás ingyenes.
Megrendeltem a söröket, mikor fog kiérkezni hozzám?
Ha munkanapon déli 12 óráig rendelted meg, a GLS szállítócég törekszik arra, hogy következő munkanapon kiszállítsa a csomagod.
Mi van, ha nem vagyok otthon, mikor a sör érkezik?
Kollégánk minden kiszállítás előtt telefonálni fog a rendelésnél megadott számon, hogy a kiszállításról egyeztessen. Amennyiben aznap mégsem tartózkodsz otthon, egy későbbi napra tudjuk tenni a kiszállítást.
Mivel fog érkezni a sör? Ki fog keresni?
A söröket a GLS szállítja.
Mi van akkor, ha összetört a sör, amit rendeltem szállítás közben?
A sima házhozszállítás esetén kollégánk rendkívül gondos odafigyeléssel és szakértelemmel kezeli a csomagokat, rendeléseket. Ha azonban még is kár keletkezne valamelyik sörben a szállítás során, úgy azon termékeket díjmentesen cseréljük.
Amennyiben a GLS által szállított termék esetén történt sérülés a következő a teendőd:
sérült csomag bejelentéséhez kérjük töltsd ki a GLS oldalán található "Bejelentő lapot" az adataiddal és csatolj egy fotót, amelyen látható a sérülés. Ha webáruházból rendeltél és van elérhető fénykép az ép termékről, kérjük azt is töltsd fel a Bejelentőlapra. A GLSt az ügyet 30 napon belül, de kapacitásaihoz mérten igyekszik mihamarabb kivizsgálni.
Sérült csomag bejelentés: +36 29 886 700
Bejelentő űrlap:
http://weboffice.gls-hungary.com/QDR/QDR_FormData/ClaimClientFromCO
Tudom követni a rendelésem, míg kiérkezik hozzám?
Igen, a GLS-től kapott e-mailben szereplő csomagkóddal lehetőség van a rendelés nyomonkövetésére.
Illetve ha saját fiókot nyitsz a Horizont Brewing webshop-ban, ott rendeléseidet is nyomon követheted.
Miért elérhetőek bizonyos sörök dobozban mások pedig üvegben?
Mindkét csomagolás mellett szólnak érvek (dobozos vagy üveges), azonban úgy gondoljuk, bizonyos stílusokhoz jobban illik a dobozos kiszerelés. Az új dobozoló állomásunkkal elsősorban az egyszeri főzeteinket csomagoljuk ebben a formában, idővel azonban minden sörünket szeretnénk dobozban is értékesíteni, ugyanis a fémdobozban való szállítás minden szempontból előnyös (könnyebb, nem törik, helytakarékosabb).
Visszaváltjátok-e az 5 literes PartyKEG-eket?
Sajnos a PartyKEG-eket nem vesszük vissza, mert nem tudjuk megoldani a tisztítást és fertőtlenítést az újratöltés előtt. Az üres PartyKEG-et a szelektív hulladékgyűjtben tudod elhelyezni.
Kell regisztrálnom, hogy tudjak rendelni?
A rendeléshez nem szükséges a regisztráció, azonban alapadatokra, mint név, cím, telefonszám szükségünk lesz, hogy el tudjunk érni. Amennyiben regisztrálnál a felületre, úgy viszont minden rendelésed pillanatok alatt keresztül megy, hiszen adataid mentésre kerülnek.
Tudok személyesen átvenni rendelést?
Igen, ha a megadott pontok megfelelnek személyes átvételre, úgy természetesen lehetőséged van rá. A személyes átvétel időpontját a kialakult helyzet miatt azonban előre egyeztetni kell, a nyitvatartási idők ugyanis korlátozottak. Ezzel kapcsolatban keresni fogunk, hogy időpontot egyeztethessünk.
Személyes átvételnél tudok kp-ban, kártyával fizetni helyben?
Jelenleg két személyes átvételi pontot is elérhetővé tettünk, azonban ezek kizárólag a sörök átvételére szolgálnak, itt fizetni nem fogsz tudni. Ezért a megrendelésednél is a kártyás fizetés és előre-utalás opcióval fogsz találkozni.